Чому ми змінили назву “Сазіласт 11 марка Стіз В” на “Стіз В?”

У даній статті наша компанія заявляє про зміну назви та Технічних умов (ТУ) герметика «Сазіласт 11», що реалізується нами на ринку.

Але перш, щоб бути зрозумілими, ми вважаємо за потрібне представити деякий екскурс в історію появи цього товару і незручності, яке таким зміною усувається.

Одним з напрямків діяльності холдингу «САЗИ» є розробка і виробництво герметизуючих матеріалів, які використовують чи не всі галузі промисловості і господарства країни.

Різноманітність областей застосування визначає і досить велику номенклатуру продукції, що випускається – близько сотні найменувань, причому список серійно вироблюваних матеріалів постійно збільшується завдяки розробці і освоєнню компанією нової продукції.

Вихід на ринок нової продукції (давайте тут кілька сузим рамки, кажучи тільки про матеріальні продуктах, а не послуги, оскільки цього достатньо для цілей цієї статті) відбувається двома шляхами.

В одному випадку компанія в результаті своєї повсякденної діяльності знаходить якесь нове рішення, нову ідею, після чого менеджмент компанії намагається знайти нішу ринку для її реалізації.

В іншому – навпаки, все починається з того, що на ринку виникає потреба, на яку і реагують менеджери і дослідники, намагаючись розробити нову продукцію і організувати її виробництво. В даному випадку цікавий другий варіант.

Як правило, в такій ситуації для виведення на ринок нової продукції потрібно її розробка, що вимагає витрат часу і ресурсів на дослідження, досвідчені роботи, випробування, сертифікацію, власне постановку на виробництво.

Але іноді «везе» – наявний в серійному виробництві продукт відповідає новим вимогам. Тоді різко скорочується цикл підготовки для виходу на ринок – адже виробництво вже є, потрібно тільки провести випробування і сертифікацію нового товару.

У цьому випадку компанія може або зробити це для базового товару, внісши відповідні зміни до Технічних умов на нього, або випускати товар для нової ніші під новою назвою і новим ТУ.

Рішення продавати на нову нішу товар зі старою назвою, зрозуміло, ще більш скорочує час на підготовку компанії до продажів.

Але цей шлях має і негативну сторону: в цьому випадку один продукт виробництва повинен поєднувати в собі технічні показники для різних ринкових ніш.

Оскільки ж протягом свого життєвого циклу будь-який товар безперервно удосконалюється завдяки інтелектуальним вкладенням компанії-виробника, впровадження у виробництво нових технологій, матеріалів, обладнання, то в певний момент часу вимога такого поєднання властивостей стає стримуючим розвиток продукції фактором.

Подібна ситуація мала місце в нашій компанії з матеріалом САЗИЛАСТ 11 – однокомпонентні акриловим герметиком, спочатку розробленим для закладення стиків будівельних конструкцій, що мають нескладні умови експлуатації.

Матеріал вийшов дуже цікавим і протягом короткого часу став популярним серед будівельників і ремонтників завдяки високій технологічності в застосуванні, достатнім експлуатаційними характеристиками, помірною ціною.

Поступово позначилася своєрідна спеціалізація герметика САЗИЛАСТ 11.

Ціла армія наших покупців – фірм, що займаються ремонтом фасадних швів панельних будинків, що називається, «розсмакували» цей матеріал.

Тут треба сказати, що ми, як раніше, так і зараз, проти застосування акрилових герметиків для закладення стиків панельних будинків, оскільки ці матеріали більш ніж істотно програють традиційним фасадним герметиком на основі тіокол і поліуретанів за терміном служби.

Але не звертати уваги на такий ринок збуту ми не могли, тому вели спеціальну роботу з підвищення рівня властивостей герметика САЗИЛАСТ 11, щоб отримати задовільні показники при експлуатації в фасадних швах.

В результаті був створений матеріал, що забезпечує досить тривалу працездатність шва.

Відзначимо, що міжпанельний шов – навантажений вузол, що піддається відразу декільком агресивних дій. В ряду їх, наприклад, – сезонні деформації шва, атмосферні дії, що включають сонячну радіацію, опади, вітер, і перелік можна продовжити.

Незалежні випробування розробленого матеріалу підтвердили прогноз терміну служби (це – не те ж саме, що реальний термін служби в шві до руйнування) в 10 років при деформаціях шва до 15%. Цього було достатньо, щоб рекомендувати САЗИЛАСТ 11 для закладення фасадних швів при ремонті будівель з короткими панелями. Буквально через півтора-два роки після описаних вище подій відбулися зміни у вимогах до монтажу віконних конструкцій в зв’язку з виходом ГОСТ 30971-2002 «Шви монтажні вузлів примикань віконних блоків до стінних прорізів. Загальні технічні умови ».

Цей документ встановлював норми проектування і виконання вузла примикання, що зробило (абсолютно виправдано) і цей стик технічно продуманим і складним вузлом. Виявилося, що раніше не враховувалися особливі функції, за які шов примикання повинен відповідати.

Зокрема, монтажний шов повинен мати певний градієнт паропроникності для виключення накопичення конденсату всередині шва і руйнування утеплювача.

Сказане означало, що зовнішню і внутрішню поверхні шва слід закривати різними матеріалами: герметик для зовнішнього шару повинен мати гарантовано високу паропроникність, для внутрішнього шару – гарантовано низьку.

Звичайно, цим параметром не обмежуються необхідні характеристики цих матеріалів, і тут він використаний як приклад.

Ми змогли запропонувати обидва герметика.

Але якщо герметик для зовнішнього шару, Стіз А, довелося спеціально розробити, то вимогам до матеріалу для внутрішнього шару, як з’ясувалося після перевірок, задовольняв той самий САЗИЛАСТ 11.

Треба сказати, що в цей момент всі сильно поспішали – шви просто нічим було закладати.

Тому внесли в ТУ на САЗИЛАСТ 11 гарантії за властивостями для монтажних швів, перевірили і сертифікували товар на нове застосування і почали поставки. І до теперішнього часу, вже протягом декількох років, САЗИЛАСТ 11 є одним товаром для двох різних технічних систем. Як ми і говорили вище, це в якийсь момент повинен був почати стримувати розвиток матеріалів.

Цей момент настає. Звичайно, ми завжди і безперервно вдосконалювали цей герметик, в зв’язку зі зміною сировинної бази, рівня устаткування, все більшого розуміння нашими фахівцями хімізму процесів, що протікають під час виготовлення та експлуатації герметика.

Але ми знаємо, що ще можна було б зробити для поліпшення техніко-економічних властивостей цих продуктів, тільки ці зміни призведуть до покращення в одному товарі з одночасним погіршенням в іншому.

Тому, для продовження розвитку ми прийняли рішення про зміни в назвах та ТУ і оголошуємо про це.

З 1 листопада 2007 року замість товару САЗИЛАСТ 11 будуть випускатися два товари – САЗИЛАСТ 11 марки АКСА, призначений для герметизації деформаційних швів зовнішніх огороджувальних конструкцій, і САЗИЛАСТ 11 марки Стіз В для монтажу внутрішнього контуру віконних, балконних і вітражних конструкцій.

Повідомляємо, що ми не приймемо на себе відповідальність за використання цих герметиків, вироблених пізніше 31 жовтня, не у відповідності з областями застосування, зазначеними в ТУ на них.

З’ясувати дати випуску ви можете в паспорті якості, що супроводжує кожну партію продукції.