Повернення товару

Умови повернення товару та грошових коштів придбаних на сайті sazi.com.ua:

Відповідно до закону «Про захист Прав Споживачів» придбані товари можна повернути протягом 14 днів.

Товар повинен мати належну якість і зовнішній вигляд, неушкоджену упаковку – так якщо мова йде про упаковку герметика (туба, відро) – вона повинна бути цілою, що не розкритою, непошкодженій.

Для повернення товару, повинна бути причина – неналежне якість товару, товар не відповідає опису на сайті, товар не володіє характеристиками описаними на сайті, пошкоджена упаковка, прострочений термін придатності і т.п.

Якщо підстави і причин для повернення немає, компанія має право відмовити в поверненні.

  1. У разі якщо зовнішній вигляд товару Вас не влаштував при отриманні у відділенні Нова Пошта, через видимих ​​пошкоджень – Ви маєте право відмовитися від отримання в відділенні.

При цьому необхідно написати “Претензію про пошкодження службою доставки” в відділенні Нової Пошти – бланк претензії Вам зобов’язаний надати працівник відділення.

Претензію необхідно сфотографувати, сфотографувати пошкоджений товар (упаковку) і переслати нам.

В даному випадку, за бажанням клієнта, можлива повторна відправка товару або повернення грошових коштів протягом 3-5 банківських днів після отримання підтвердження про наявність Претензії від Нової Пошти.

Необхідно враховувати, що претензії щодо механічних пошкоджень або некомплектності на товар який Ви забрали з відділення компанії-перевізника Нова Пошта або при відсутності заповненого бланку претензії на відділенні при отриманні – нами не приймаються.

Ми настійно рекомендуємо Вам в ситуації, коли Ви вирішили не забрати товар з відділення компанії-перевізника або прийняли рішення повернути товар протягом 14 днів – негайно зв’язатися з менеджером нашого магазину і в телефонному режимі, повідомити про ситуацію, що склалася – він допоможе Вам оперативно вирішити ситуацію.

  1. Ви забрали товар з відділення Нової Пошти і протягом 14 днів вирішили повернути товар.

Найголовніше – ТОВАР ПОВЕРТАЄТЬСЯ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ. Не можна використовувати частину, а частину повернути.

Повернення здійснюється перевізником Нова Пошта за вказаними нами даними.

Всі витрати пов’язані з поверненням товару в даному випадку, несе покупець – оплачує вартість послуг НП за пересилку товару, а так само адмін.затрати, які відраховуються із суми коштів підлягають поверненню.

Повернення грошових коштів (за вирахуванням адмін.затрат) проводиться протягом 3-5 банківських днів з моменту отримання нами повернутого товару за умови належної якості і неушкодженою упаковки.

У разі якщо клієнт забирав товар самовивозом, повернення здійснюється клієнтом самостійно на наш склад з якого було відвантажено товар.